Monday, November 17, 2008

MALAM KENANGAN

Malam Kenangan


" Stay The Same"
dari kiri : safwan, mat,taufik,miss hazimah,hakim,& pakwan.

18 April 2008..akhirnya idea kami semua berhasil apabila kami Berjaya membuat persembahan pada malam ICT-PUZ BBQ Party, dimana kami bersama mat, safwan, taufik, hakim,nik,wan dan pakwan telah bersama-sama mennyanyikan dua buah lagu English iaitu my love and stay the same….

Untuk persembahan lagu my love, kami nyanyikan secara akustik dan diiringi bunyi gitar oleh nik dan wan yang juga merupakan ahli rumah kami . ketika lagu itu dinyanyikan oleh hakim semua pelajar perempuan kelihatan begitu teruja sekali hehehehe….apabila hakim menyebut perkataan my love kepada semua perempuan….

Lagu stay the same….merupakan lagu yang paling ulung sekali buat island college of technology dimana lagu itu menjadi lagu favourite CEO kolej tersebut..pada malam itu tujukan lagu itu bukan untuk CEO kolej tersebut sorry sikit hehehehe CEO itu dah tua la tak bestla hehehehe…but kami dedicated lagu tersebut buat Lecturer-lecturer English kami especially miss hazimah sebab she really like this song so much. Pada pertengahan lagu tersebut pakwan telah melakukan satu benda wajib dilakukan dimana pakwan turun dari pentas sambil membawa microphone dan mengajak miss hazimah untuk naik ke pentas untuk menyanyi bersama kami..gempak dan kelas jugala persembahan kami..dapat tepukan gemuruh lagi….

No comments: